ÖZGEÇMİŞ

Prof. Dr İrfan ERDOĞAN                                  

İletişim Bilgisi


E-posta: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Telefon (Cep): 0532 228 29 18

Öğrenim Bilgisi


 

Doktora

1989-1992

 

Columbia University, Teachers College, Doctor of Education degree in Philosophy and the Social Sciences: International Educational Development

Yüksek Lisans

1986-1989

Columbia University, Teachers College, Master of Arts with a major in Philosophy and the Social Sciences: Economics and Education

Lisans

1982-1985

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Programı

 

Akademik Görevler


 

Profesör

2018- Halen

 

İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı

Profesör

2006- 2018

 

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı

Doçent

1998-2006

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı

Yardımcı Doçent

1993-1998

İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı

Yabancı Diller


 

İngilizce

 

Yönetilen Tezler


 

Doktora

 

KOCATÜRK METİN, (2018). Tek çocuk olma deneyimi: Kişilik özellikleri, aile ve akran ilişkileri, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

TANRIVERDİ SELAMİ, (2018). Dil ile depresyon ve anksiyete ilişkisinde sosyal faktörlerin aracı etkisinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

DAĞLI SONGÜL, (2014). Rehber öğretmen ve psikolojik danışmanların kendi mesleklerine ilişkin algıları üzerine nitel bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

YEŞİLYURT FERAHİM, (2014). Ergenlerin çevrim içi oyunlardaki deneyimleri ve oyuna ilişkin tutumlarının incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

AKDOĞAN ALİ, (2014). Türkiye'deki Uluslararası Bakalorya PYP programı uygulayan okulların etkili okul özellikleri ve okul kültürü açısından incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

ÖZTABAK MUHAMMET ÜBEYDULLAH, (2013). Farklı okul türlerinde öğrenim gören lise öğrencilerinin sınıf seviyelerine göre düşünme stilleri ile karar verme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

SERİN HÜSEYİN, (2012). Ergenlerde siber zorbalık/siber mağduriyet yaşantıları ve bu davranışlara ilişkin öğretmen ve eğitim yöneticilerinin görüşleri, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

KALAFAT SEZAİ, (2012). Ortaöğretim öğretmenlerinin kişilik özelliklerinin öğretmen yeterliliklerine etkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

BAHAR MUSTAFA, (2009). Ortaöğretim Kurumları Sınavı'na göre Anadolu ve fen liselerine yerleştirilen öğrencilerin OKS ve ÖSS sonuçları arasındaki ilişki, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

İLGAR LÜTFÜ, (2007). İlköğretim öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri üzerine bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

ÇİFÇİLİ VAKUR, (2007). Dershane öğretmenlerinin öğretmen yeterlilik düzeyleri ve mesleki doyumları arasındaki ilişki, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

POYRAZ CENGİZ, (2007). Orta dereceli okullarda yürütülen rehberlik hizmetleri üzerine bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

GÜL GÜLBAHAR, (2002). İlköğretim öğretmen adaylarının ve öğretmenlerinin kişilik özellikleri, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

Yüksek Lisans

 

POLATOĞLU MEHMET, (2021). Sınıf öğretmenlerinin yetkinlik düzeyleri ile duygusal şemaları arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

PURA BİRCE, (2020). Ortaöğretime geçiş sistemi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

GENCER ARİF OKAN, (2019). Amerika Birleşik Devletleri yükseköğretim sistemi üzerine bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Yükseköğretimin Yönetimi ve Politikası Ana Bilim Dalı

 

SELÇUK HASAN BASRİ, (2019). Türkiye'deki araştırma üniversitelerine bağlı kütüphaneler üzerine bir araştırma, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Yükseköğretimin Yönetimi ve Politikası Ana Bilim Dalı

 

GÖKMEN KORBEK EMEL, (2019). Okul öncesi dönemdeki çocukların ebeveyn tutumları ile sosyal yetkinlik ve davranış durumları arasındaki ilişki, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

KIR EBRU, (2019). Almanya ve Hollanda'da Türk göçmen çocuklarının eğitimi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Avrupa Birliği Ana Bilim Dalı

ASAROĞLU MERVE, (2019). Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına göre okul iklimi algıları ve akademik sağlamlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

YORĞUN SEVİL, (2019). Vakıf üniversitelerinde mütevelli heyeti üzerine bir çalışma, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Yükseköğretimin Yönetimi ve Politikası Ana Bilim Dalı

 

KAPLAN ÖZCAN, (2018). Ortaokul sekizinci sınıf öğrencilerinin denetim odaklarının akılcı olmayan inançlar ve algılanan sosyal destekle ilişkisinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa->Lisansüstü Eğitim Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

AYTAÇ EYLEM ZEYNEP, (2018). Fen alanı öğretmenlerinin mesleki gelişiminin incelenmesi, Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

ÇAMSARI AYŞE, (2018). Okul yöneticilerinin bilgi yönetimi yeterliliklerinin belirlenmesi, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

KILIÇ MEHMET ALİ, (2018). Yerel yönetimlerde eğitim çalışmaları, Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

GÜLERYÜZ DİLEK GÜL, (2017). Öğretmenlerin örgütsel güven seviyeleri ve motivasyon seviyeleri ilişkisinin incelenmesi (Bursa ili Nilüfer ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

CİMEM ÖMER, (2017). Okula başlama yaşına göre ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma becerilerine dair bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

YAVAŞ TİMUR, (2017). Kamu ve özel okullarda görev yapan öğretmenlerin hesap verebilirlik algılarının çok boyutlu incelenmesi, Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

AKBAŞ SUZAN, (2015). Ortaöğretim kurumlarındaki öğretmenlerin alanlara göre sınıf yönetimi yeterliliklerinin incelenmesi (İstanbul ili örneği), Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

ÖZDEMİR ŞENAY, (2015). Sınıf öğretmenlerinin örgütsel sessizlik ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki (İstanbul ili-Ümraniye ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

ŞAHİN ÖZER ESİN, (2015). Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin mesleki eğitimleri üzerine bir araştırma, Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

AVCI LATİF, (2015). Öğretmenlerin yıldırma yaşama düzeyleri ile motivasyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Düzce ili örneği), Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

GEDİK SÜMEYYA, (2015). Öğretmen algılarına göre 60-66 aylık çocuklarda okula uyumun incelenmesi (Fatih ilçesi örneği), Yeditepe Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

KOCATÜRK METİN, (2014). Ortaokul öğrencilerinde akran zorbalığı ile siber zorbalık arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

EFENDİOĞLU ERDOĞAN, (2013). Türk sinemasında öğretmen imajı, Yeditepe Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

BALIDEDE FEVZİ, (2012). Türkiye, İrlanda ve Kanada eğitim sistemlerinde okul yönetim yapılarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Diğer

 

LOKMACIOĞLU SERKAN, (2012). Amerika Birleşik Devletleri'nde eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

 

ŞİMŞEK ENGİN, (2012). İstanbul ilindeki resmi okul ve kurum müdürlerinin 2001-2011 yılları arasındaki yerdeğiştirme sıklıkları üzerine bir araştırma, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

MAMMADOV JAMİL, (2008). Bağımsızlık sonrası Azerbaycan eğitim sistemindeki değişim ve gelişmeler, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

ÇAYIRDAĞ NUR, (2006). İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okul kültürünü algılayışları ile zorbalık eğilimi ve zorbalıkla başetme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

YAMAN ŞİRİN, (2006). Ortaöğretim kurumlarında yürütülen toplam kalite yönetimi uygulamalarının yönetici ve öğretmenler tarafından değerlendirilmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

ÖZTABAK MUHAMMET Ü., (2002). Resmi ve özel liselerdeki öğretmenlerin iş tatminleri ile yönetim tarzı arasındaki ilişkinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

SARIBAŞ NERMİN, (2001). Okul yöneticilerinin yaratıcılıkları ve yönetim tarzları ilişkisinin incelenmesi, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı

 

ÖZDAYI FİLİZ, (2001). İstanbul ilindeki lise öğrencilerinin yaşam tarzları ile lise öğretmenlerinin yaşam tarzları arasındaki farklılıklar, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

 

KINALI GÜLSEVİM, (2000). Resmi ve özel okullardaki rehber öğretmenlerin iş tatminleri, İstanbul Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  

İdari Görevler


 

Dekan

03.03.2022-Halen

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Bölüm Başkanı

2008-03.03.2022

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

 

 

Program Başkanı

2012-03.03.2022

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yükseköğretim Yönetimi (YL) (TEZLİ)

 

Fakülte Kurulu Üyeliği

2008-03.03.2022

İstanbul Üniversitesi(-Cerrahpaşa), Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

 

Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

1998-2017

İstanbul Üniversitesi(-Cerrahpaşa), Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

 

Senatör

2012-2015

İstanbul Üniversitesi

 

 

Dekan Yardımcısı

2005-2006

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

 

 

  

Dersler


Lisans

Karşılaştırmalı Eğitim

3

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

3

Karşılaştırmalı Okul Sistemleri

3

Eğitim Yönetimi

3

Örgütsel Psikoloji

3

Sınıf Yönetimi

3

Eğitim Bilimine Giriş

3

Eğitim Felsefesi

3

 

Yüksek Lisans 

Türk Eğitim Sistemi

3

Eğitim ve Okul Yönetiminde Kuram Uygulama

3

Yükseköğretim Sistemi: Yapı, Süreç ve İşleyiş

3

Karşılaştımalı Yükseköğretim Sistemleri

3

Yükseköğretim Araştırmaları

3

Türk Eğitim Düşüncesi

3

Eğitim Bilimleri Tarihi

3

Eğitimde Değişim Yönetimi

3

Örgütsel İyileşme ve Mesleki Gelişim

3

Eğitim ve Kalkınma

3

Doktora

İleri Eğitim Kuramları

3

Eğitim Bilimleri Araştırmaları

3

Pedagojiden Eğitim Bilimlerine Kuramsal İrdelemeler

3

Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri: Sistem ve İşleyiş

3

            

Eserler


ULUSLARARASI YAYINLAR

Uluslararası kitaplar/ kitaplarda bölümler

 

ERDOĞAN İRFAN. (2013). “Discussing the Changes in Education”. M. Despotovic ve E. Hebib (Editörler). Contemporary Issues of Education Quality, içinde (s. 337-346). Yayıncı: University of Belgrade.

 

DEMİREL ÖZCAN ve ERDOĞAN İRFAN. (2000). "Educational System in Turkey".  N. P. Terzis (Editör). Educational Systems of Balkan Countries: Issues and Trends, içinde (s.189-209). Yayıncı: Publishing House Kyriakidis Brothers s.a., Thessaloniki-Greece.                                                                             

 

ATAMAN AYŞEGÜL ve ERDOĞAN İRFAN. (2000). “The Palace Schools: Enderun”. N. P. Terzis (Editör). Education in the Balkans: From the Enlightenment to the Founding of the Nation-States, içinde (s. 389-393). Yayıncı: Publishing House Kyriakidis Brothers s.a., Thessaloniki-Greece.

 

ERDOĞAN İRFAN ve DEMİREL ÖZCAN. (2001). “Teacher Education in Turkey”. N.P. Terzis (Editör). Teacher Education in the Balkan Countries, içinde (s.131-136). Yayıncı: Publishing House Kyriakidis Brothers s.a., Thessaloniki-Greece.

 

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerinde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler

 

ARICAK OSMAN TOLGA, GÜLDAL HAKAN, ERDOĞAN İRFAN (2023).  Which noncognitive features provide more information about reading performance? A data-mining approach to big educational data.  SAGE Publications, 17, Doi: 10.1177/18344909231164025

 

ERDOĞAN İRFAN, MEŞECİ GIORGETTI FİLİZ, ÇİFÇİLİ VAKUR (2011).  Seviye Belirleme Sınavı Yordayıcıları ve Eğitim İmkânlarında Eşitlik Sorunu (Predictors of the Elementary School Proficiency Exams and Issues of Equality in Educational Facilities).  Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 11(1), 215-228.

 

Diğer Uluslararası İndekslerde Taranan Dergilerde Yayımlanan Makaleler

 

KOCATÜRK METİN, ERDOĞAN İRFAN (2021).  Investigation of Relationship Between Peer Bullying and Cyberbullying Among Middle School Students.  KALEM Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 11(2), 701-728., Doi: 10.23863/kalem.2021.221

 

ERDOĞAN İRFAN (2021).  Educational Science: From Past to Present. HAYEF: Journal of Education, 18, Doi: 10.5152/hayef.2021.20041

 

ERDOĞAN İRFAN (2021).  Yeniden Yeni Eğitim Sistemi.  İnsan ve İnsan Dergisi, Doi: 10.29224/insanveinsan.814514

 

ERDOĞAN İRFAN, METE YAR ALİ, SERİN HÜSEYİN (2019).  In Turkey First Year of Pre-Service Teachers: Difference between the East and the West.  Mersin Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(2), 324-328., doi.org/10.17860/mersinefd.554939

 

YEŞİLYURT FERAHİM, ERDOĞAN İRFAN (2018).  Ergenlerin Oynadıkları Çevrim İçi Oyunların Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Ders Başarısına Göre İncelenmesi.  HAYEF: Journal of Education, 15(2), 100-121., Doi: 10.26650/hayef.2018.15.2.0010

 

ÖZTABAK MUHAMMET ÜBEYDULLAH,ERDOĞAN İRFAN (2017).  Lise öğrencilerinin düşünme stilleri ile karar verme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.  HAYEF: Journal of Education, 14(2), 33-57, Doi: 10.26650/hayef.2017.14.2.0004

 

ERDOĞAN İRFAN (2014).  Milli Eğitim Bakanlığı Sisteminin Kuvvetler Ayrılığından Kuvvetler Birliğine Doğru Dönüştürülmesi.  Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 4(2), 329-340.

 

ERDOĞAN İRFAN (2005).  The Role of the Private Universities in Turkish Higher Education System
in 2000s.  Comparative and International Education Review, 4(4), 155-171.

 

ERDOĞAN İRFAN (2004).  The Criticism of the Reform Attempts in Turkish Education System.  Strategies for Policy in Science and Education, 3(12), 95-100. (Bulgarca)

 

ERDOĞAN İRFAN (2003).  Brain drain and Turkey.  Educational Sciences: Theory and Practice, 3(1), 85-100.

 

ULUSAL YAYINLAR

Kitaplar

 

Cumhuriyetçi Muhafazakâr İsmail Hakkı Baltacıoğlu: Bir Eğitim İnkılâpçısının Hayatı (2021)., ERDOĞAN İRFAN,  Alfa Basım Yayım, Basım sayısı:2, Sayfa Sayısı 364, ISBN:978-605-171-713-5.

 

Gelenekten Geleceğe Eğitim Bilimleri: Kuram ve Uygulama (2021)., ERDOĞAN İRFAN,  Sümer Kitabevi, Basım sayısı:3, Sayfa Sayısı 274, ISBN:978-605-65166-4-1.

 

Eğitimde Değişim Yönetimi (2012)., ERDOĞAN İRFAN,  Pegem Yayınları, Basım sayısı:2, Sayfa Sayısı 122, ISBN:9789756802717.

 

Sınıf Yönetimi (2019)., ERDOĞAN İRFAN,  Alfa Yayıncılık, Basım sayısı:21, Sayfa Sayısı 158, ISBN:9789752979802.

 

Öğretmen Olmak Bir Can’a Dokunmak (2022)., ERDOĞAN İRFAN,  Final Kültür Sanat Yayıncılık, Editör:Cüceloğlu, Doğan - Erdoğan, İrfan, Basım sayısı:36, Sayfa Sayısı 208, ISBN:9786053743774.

 

Eğitim Bilimleri ve Milli Eğitime Dair (2015)., ERDOĞAN İRFAN,  Nobel Yayınları, Basım sayısı:4, Sayfa Sayısı 338, ISBN:978-605-133-094-5.

Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri (2019)., ERDOĞAN İRFAN,  Sümer Kitabevi, Basım sayısı:8, Sayfa Sayısı 210, ISBN:13:978-605-651666-2-7.

 

Eğitim ve Okul Yönetimi (2019), ERDOĞAN İRFAN,  Alfa Yayıncılık, Basım sayısı:4, Sayfa Sayısı 222, ISBN:9789752979796.

 

Türk Eğitim Sistemi, Sorunlar ve Çözümler (2004). ERDOĞAN İRFAN, Sistem Yayıncılık, Basım sayısı: 2, Sayfa Sayısı: 238, ISBN: 975-322-267-X.

 

 

Kitaplardaki Bölümler

    

Eğitim Psikolojisi, Bölüm adı:(Eğitim Psikolojisi Tanımı, Tarihi, Yöntemi, s. 10-25) (2018)., ERDOĞAN İRFAN, Murat Yayınları, Editörler: Cengiz POYRAZ, Gamze İNAN KAYA, ISBN:978-605-7556-67-7.

 

Geleceğin Öğretmeni, Bölüm adı:(Gelenek ve Gelecek İkileminde Öğretmen Olmak: Metakognitif Bir Bakış, s. 27-37) (2015)., ERDOĞAN İRFAN, Türkiye Özel Okullar Derneği, ISBN:978-605-85128-3-2.

 

Türkiye’de Eğitim Bilimleri: Bir Bilanço Denemesi, Bölüm adı:(Karşılaştırmalı Eğitim, s. 95-106) (2006)., ERDOĞAN İRFAN, Nobel Yayıncılık, Editörler: Muhsin HESAPÇIOĞLU, Alpaslan DURMUŞ, ISBN: 9789755918990.

 

ERDOĞAN İRFAN (Komisyon Üyesi) Kalkınma Bakanlığı, Onuncu Kalkınma Planı (2014-2018), Eğitim Sisteminin Kalitesinin Artırılması, Özel İhtisas Komisyonu Raporu, 2014, Ankara. ISBN 978-605-4667-92-5

 

Ulusal Bilimsel Dergilerde Yayımlanan Makaleler

 

ERDOĞAN İRFAN (2016).  Eğitim Psikolojisine Dair Ontolojik Bir Değerlendirme.  Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(2), 89-102.

 

ERDOĞAN İRFAN (2016).  Türkiye’nin Eğitim Politikası. Türk Yurdu, 36 (350), s. 43-47.  

 

ERDOĞAN İRFAN (2014).  Eğitimdeki değişime dair eleştirel irdelemeler.  Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(1), 129-140.

 

ERDOĞAN İRFAN (2014).  2023’e Doğru Türkiye’nin Eğitim Tasavvuru.  Yeni Türkiye, Özel Sayı, 56, 598-606.

 

ERDOĞAN İRFAN (2006).  Okul Yöneticilerinin Genel Özellikleri ve Yöneticilik Tutumlarıyla İlgili Bir Araştırma.  Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(1), 103-118.

 

ERDOĞAN İRFAN, MEŞECİ GIORGETTI FİLİZ (2004).  Lise öğretmenleri ile lise öğrencilerinin yaşam tarzları arasındaki farklılıklar.  Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 237-251.

 

ERDOĞAN İRFAN (2003).  Karşılaştırmalı Eğitim: Türk Eğitim Bilimleri Çalışmaları İçinde Önemsenmesi Gereken Bir Alan.  Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(3), 265-283.

 

ERDOĞAN İRFAN (2001). Ulusal Kalkınma ve Eğitim ilişkisi.  Liberal Düşünce, Sayı:21, s. 34-37. 

 

ERDOĞAN İRFAN (2001).  Değişim Yönetimi: Ders Geçme ve Kredili Sistem Üzerine Bir Araştırma.  M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 14, 73-98.

 

ERDOĞAN İRFAN (2000). Yeni Bir Bin Yıla Girerken Eğitim ve Öğretim Üzerine Düşünceler. Yaşadıkça Eğitim, 67, 1-5.

 

ERDOĞAN İRFAN (1999). Depremden Sonra Eğitim de Eskisi Gibi Olmamalı. Yaşadıkça Eğitim, 63, 2-3.

 

ERDOĞAN İRFAN (1997). Eğitimde Değişim Yönetimi.  Eğitim Yönetimi, 7, 1-9.

 

ERDOĞAN İRFAN (1997). Eğitimde Stratejik Yönetim. Eğitim ve Bilim, 104, 41-47.

 

ERDOĞAN İRFAN (1997). Okul Yöneticileri ve Bilgisayar. Yaşadıkça Eğitim, 51, 27-32.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996). Bu Eğitim Düzeni Değişmelidir, Ama Nasıl? Liberal Düşünce, Sayı:4, s. 86-89.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996).  İnsan Kaynakları Kaybı ve İnsan Kaynaklari Yönetimi.  Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 8(8), 97-103.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996). Türk Yükseköğretim Sisteminde Vakıf (Özel) Üniversitelerin Yeri ve Önemi. Türk Yurdu, 111, 42-44.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996).  Okul Merkezli Yönetim. Yaşadıkça Eğitim, 49, 26-28.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996). Okul Geliştirme Yaklaşımları ve Uygulamaları. Yaşadıkça Eğitim, 48, 20-23.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996). Türk Eğitim Sistemini 2000’li Yıllara Taşıyacak Organizasyonel Yapı Nasıl Olmalı? Çerçeve, 17, 92-100.

 

ERDOĞAN İRFAN (1996). Yeni Örgütsel Yaklaşımlar Işığında Okul Geliştirme. Yaşadıkça Eğitim, 47, 28-32.

 

ERDOĞAN İRFAN (1995). Öğretimde Müzenin Yeri. Yaşadıkça Eğitim, 39, 18-19.

 

ERDOĞAN İRFAN (1994). Gazetenin Eğitim ve Öğretimde Kullanılması. Yaşadıkça Eğitim, 35, 18-27.

 

ERDOĞAN İRFAN (1993). Okul Yönetiminde Bilgisayar Sistemine Geçiş. Yaşadıkça Eğitim, 31, 22-26.

 

Mülahazalar

 

ERDOĞAN İRFAN (2023). Türkiye’nin Yeni Yüzyılına Doğru Topyekûn Milli Eğitim. Türkiye Özel Okullar Derneği Dergisi, 65, 18-19.

 

ERDOĞAN İRFAN (2022). Culture is Education. International Maarif Journal, 7, 45-47.

 

ERDOĞAN İRFAN (2022). Türk Eğitim Sistemi Bir Mega Sistemdir (Söyleşi). Artı Eğitim Dergisi, 215, 22-23.

 

ERDOĞAN İRFAN (2022). Eğitimde Reform Çabalarında Bir Kısır Döngü Yaşanıyor (Söyleşi). Artı Eğitim Dergisi, 211, 24-27.

 

ERDOĞAN İRFAN (2000). Yeni Bir Bin Yıla Girerken Eğitim ve Öğretim Üzerine Düşünceler. Yaşadıkça Eğitim, 67, 1-5.

 

ERDOĞAN İRFAN (1999). Avrupa Birliği Yolunda Eğitimi de Yeniden Ele Almak Gerekir. Yaşadıkça Eğitim, 64, 16-17.

 

ERDOĞAN İRFAN (1999). Depremden Sonra Eğitim de Eskisi Gibi Olmamalı. Yaşadıkça Eğitim, 63, 2-3.

 

ERDOĞAN İRFAN (1997). Toplam Kalite Yönetimi Anlayışının Eğitim Kurumları için Yorumlanması. Yaşadıkça Eğitim, 55, 27-32.

 

ERDOĞAN İRFAN (1995). Eğitimde Yeni Sistem Arayışları: Yerelleşme. Yaşadıkça Eğitim, 42, 7-11.

 

ERDOĞAN İRFAN (1995).  Öğretmen Eğitimi İçin Yeni Perspektifler. Yaşadıkça Eğitim, 38, 4-5.

 

Gazete Yazıları 

“Özel Okullar Doğru Anlaşılmalı” Cumhuriyet Eğitim Eki, 3 Haziran 2003.

“Sınav Kaygısız Lise” Radikal, 6 Mayıs 2002

"Sekiz Yıllık Eğitime Hazırız; Ama Nasıl ?" Yeni Yüzyıl, 10 Mayıs 1996, s. 18.

"Öğrenciler Eğitimden Uzaklaştırılıyor" Yeni Yüzyıl, 28 Mart 1996, s.20.

"Hükümetin Yeni Eğitim Politikası  Ne  Olacak ?" Yeni Yüzyıl, 17 Mart 1996,s.20.

"Harçların ve Harçlara Karşı Gelmenin Mantığı Yanlış" Yeni Yüzyıl,16 Şubat 1996, s.20.

"Seçme Yaşının 18'e indirilmesi Doğru mu ?" Yeni Yüzyıl 21 Kasım 1995, s.20.

"Eğitime Katkı Payının Mantığı Yanlış" Yeni Yüzyıl, 15 Eylül 1995, s. 20.

"Bilgi çağına Nasıl Hazırlanılır ?" Yeni Yüzyıl, 10 Ağustos 1995, s. 20.

"Eğitimde Küreselleşme Temel Hedef Olmalı" Yeni Yüzyıl, 18 Temmuz 1995, s.20.

"Ders Geçme ve Kredili Sistem Kaldırılmamalı" Yeni Yüzyıl, 16 Temmuz 1995, s.20.

"Eğitimde Yerelleşme Ama, Nasıl ?" Yeni Yüzyıl, 13 Haziran 1995, s. 20.

"Eğitimde Sistem Arayışları: Yerelleşme" Yeni Yüzyıl, 3 Haziran 1995, s. 20.

"Paralı Okullar ama Nasıl ?"  Yeni  Yüzyıl,   19   Nisan   1995,  s.20.

"Paralı Okulların Yaygınlaşması Kaçınılmaz" Yeni Yüzyıl, 16 Nisan 1995, s. 18.

"Öğretmen ve Eğitimi Sorunu" Milliyet, 23 Kasım 1994, s. 20.

 

 

Ansiklopedi Maddeleri

 

ERDOĞAN İRFAN (BASKIDA). ‘İçtimai Mektep Teorisi’ maddesi. Türk Maarif Ansiklopedisi. Türkiye Maarif Vakfı ve Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA).

 

ERDOĞAN İRFAN (2022). ‘Milli Eğitim’ maddesi. TÜBİTAK Sosyal Bilimler Ansiklopedisi

https://ansiklopedi.tubitak.gov.tr/ansiklopedi/milli_egitim

 

 

Yurtdışı Bilimsel Toplantılarda Davetli Konuşmalar ve Sunulan Bildiriler

 

2023 5-6 Ekim, Bakü, Azerbaycan, International Interdisciplinary Scientific Congress on

Social Sciences (IISCSS-2023 BAKU), Davetli Konuşmacı

2023 23 Ağustos, Selanik Yunanistan, The European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) tarafından düzenlenen, The 20th Biennial EARLI Conference, “Why do they pursue a major in math and science?: Female preservice teachers' perspective” başlıklı tebliğ  

2022  15 Mayıs,  Ohrid Makedonya: International Scientific Conference for the 75th Anniversary of the Institute of Pedagogy- Educational Challanges and Future Prospects, “Educational Policy and Reforms” Başlıklı Panel Konuşması (Ana Konuşmacı)

 

2014 20 Mayıs, Roma, Macerata Üniversitesi, Keynote Speech: Change in Education

 

2012 17 Ağustos, Brezilya, Educational Summit: Learning Economy. Keynote Speech: Education in Turkey

 

2012 29 Haziran, Bükreş: Balkan Society for Pedagogy and Education, Keynote Speech: Educational Reforms in Education

 

1998 22-29 Kasım, Danimarka/Kopenhag: Ballerup Pedagoji Enstitüsü'nde Türk Eğitim Sistemi Konulu Konferans

 

1998 11 Aralık, Yunanistan/ Selanik/ Aristoteles Üniversitesi’nde Türk Eğitim Sistemi konulu konferans

 

1992  12  Mart,  Annapolis,  A.B.D.:Comparative and International Education Society tarafından  düzenlenen  konferansta  "Beyin göçü"  adlı bildiri.

 

1992   13  Mart,  Annapolis,  A.B.D.: Comparative and  International  Education Society tarafından  düzenlenen konferansta "Yüksek  öğretimde gelişmeler" adlı  bildiri.

 

 

 

Yurtiçi Bilimsel Toplantılarda Yapılan Davetli Konuşmalar ve Sunulan Bildiriler

 

2023  19  Mayıs, İstanbul, Yıldız Teknik Üniversitesi, TURKCESS Kongresi “Cumhuriyetin 100. Yılında Eğitim, Kültür ve Toplum” başlıklı panel konuşması.

 

2023  28 Ocak, Antalya, Türkiye Özel Okullar Derneği Sempozyumu, Konferans, “İkinci Yüzyıla Doğru Türkiye’de Eğitim”.

 

2022 24 Aralık, Ankara, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, Eğitim Düşünürleri Sempozyumu, “İsmail Hakkı Baltacıoğlu: Türk Eğitim İnkılapçısı”.

 

2022  05 Kasım, İstanbul, Türkiye Maarif Vakfı İstanbul Eğitim Zirvesi, Davetli Konuşmacı, “Eğitimde Farklılaşma”.

 

2022  18 Haziran, Çanakkale, EPDAD Eğitimde Akreditasyon Sempozyumu, Panel Konuşması.

 

2021 27 Mart, EYUDER Sempozyumu (Online), Açılış Konferansı, “Yeniden Yeni Eğitim Sistemine Doğru”.

 

2020, 30 Ekim, İstanbul, TURKCESS Kongresi, Açılış Paneli, “Yükseköğretime Dair”, Ömer Özyılmaz, Ahmet Emre Bilgili

 

2019 05 Aralık, Antalya, TEMSEN Uluslararası Eğitim Denetimi Sempozyumu, “Yapay Zekâ, Hukuk ve Eğitim” Paneli.

 

2019 25 Kasım, Ankara, Gazi Eğitim Fakültesi, “Öğretmen Olmak” konulu konferans, Mimar Kemalettin Salonu.

 

2019 22 Kasım, Üsküdar, FSM Eğitim Fakültesi, “Öğretmen Olmak” konulu konferans

 

2019 23 Ekim, Medeniyet Üniversitesi -S. Zaim Üniversitesi, “2023 Eğitim Vizyonu” Paneli, İrfan Erdoğan, Abbas Güçlü

 

2019 28 Haziran, İstanbul, TURKCESS Kongresi, Panel: “21 YY’da Eğitim”, Servet Özdemir, Hasan Bacanlı, Ömer Özyılmaz, Yavuz Erişen ve İrfan Erdoğan

 

2019 06 Nisan, Şirince, Kanguru Matematik Türkiye Sempozyumu, Açılış Konuşması ve Panel, Ali Nesin, Emin Karip, İrfan Erdoğan, Betül Tanbay, Adnan Baki

 

2019 03 Nisan, Maltepe Üniversitesi, “”2023 Eğitim Vizyonu, İrfan Erdoğan, Niyazi Karasar, Levent Yazıcı, Şahin Karasar

 

2019 19 Mart, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, “2023 Eğitim Vizyonu”, Panel Konuşması

 

2018 14 Eylül, Kuşadası, Eğitim Liderleri Sempozyumu, “Öğretmen Eğitimi”, İrfan Erdoğan, Hasan Şimşek, Murat Gülcan

 

2018 08 Mayıs, İstanbul Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, “Pedagojiden Eğitim Bilimleri Enstitüsüne” Panel:Haluk Yavuzer, Ayla Oktay, Bülent Berkol, İrfan Erdoğan

 

2018 13 Nisan, İstanbul Türk Ocakları, Konferans, “Ocaklı Bir Eğitimci: İsmail Hakkı Baltacıoğlu”.

 

2018 07 Nisan, Şirince, Nesin Matematik Köyü, Kanguru Matematik Sempozyumu Açılış Konferansı.

 

2017 23 Kasım, HAYEF, “Türkiye’de Öğretmen Olmak”, Panel: İrfan Erdoğan, Fevzi Uluğ, Yüksel Kavak, Adem Çilek

 

2016 9 Aralık, İstanbul Türk Ocağı, Konferans, “Gelenekten Geleceğe Türk Maarifi”

 

2016 03 Kasım, Kıbrıs Girne, EYFOR Açılış Paneli, “Eğitim Politikası”.

 

2015 05 Kasım, Kıbrıs Girne, EYFOR, “Türkiye'deki Eğitim”.

 

2015 30 Ocak, Antalya, 14. Türkiye Özel Okullar Birliği Konferansı, “Gelenek ve Gelecek İkileminde Öğretmen Olmak”.

 

2014 21 Haziran, İstanbul, Türkiye Özel Okullar Birliği Sempozyumu, Kapanış Konuşması, “Türkiye’deki Sınavlara Dair”.

 

2013 20 Haziran, Boğaziçi Eğitimciler Derneği, “Türkiye’de Eğitim”.

 

2013 8 Mart, Florence Nightingale Konferansı, “Dünden Bugüne Eğitim”.

 

2012 26 Haziran, İstanbul, TÜSİAD Uluslararası Sempozyum, “Yeni Eğitim Reformu Üzerine”.

 

2012 08 Mayıs, İstanbul, Edebiyat Fakültesi işbirliği ile Türk Ocakları Sempozyumu, “Milli Eğitim Davası ve Türk Ocaklılar”

 

2012 09 Mart, Türk Ocakları İstanbul Şubesi, Konferans, “Dünden Bugüne Türkiye’de Eğitim Politikası”.

 

2011 14 Ekim, Florence Nightingale Hemşirelik Okulu 50. Kuruluş Yıldönümü Konferansı, Ana Konuşma: “Türkiye’de Yüksek Öğretim: Nasıl Bir Eğitimci”.

 

2011 29 Nisan, Ankara, Türkiye Bilimler Akademisi Sempozyumu, “Talim ve Terbiye Kurulunun Türk Eğitim Sistemi İçindeki Yeri ve Önemi”.

 

2011 08 Nisan, Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Genel Müdürler, Rektör, Dekan, Öğretim Üyeleri ve öğrencilerin izlediği “Öğretmen Olmak” Konferansı. (Ana konuşma)

 

2010 24 Aralık, Milliyet Gazetesi/ÇYDD Konferansı, “Türkiye’de Eğitim”.

 

2010 11 Kasım, Antalya, ICONTE Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, Ana Konuşmacı

 

2010 30 Ekim, Ankara, Özde-Bir Sempozyumu, “Ortaöğretim Müfredatı”.

 

2010 24 Eylül, İstanbul, MEB Türkiye Üstün Zekalılar Kongresi, Panel Konuşmacısı

 

2010 28 Mayıs, Mardin Artuklu Üniversitesi/Aydınlar Ocağı, Medeniyetler Arası İttifak Bağlamında Medya ve Eğitim Konferansı, “Medya Okuryazarlığı”.

 

2009 18 Kasım, Ankara, SETA, Konferans, “Türkiye’de Eğitime Dair”.

 

2009 22 Haziran, Ankara, Tüm Müfettişler Sendikası Eğitim Denetimi Sempozyumu, Davetli Konuşmacı

 

2009 14 Mayıs, Denizli, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Yönetimi Sempozyumu, Davetli Konuşmacı

 

2009 31 Ocak, Antalya, Türkiye Özel Okullar Birliği Sempozyumu, “2023 Eğitim Vizyonu” başlıklı açılış konuşması.

 

2008 23 Ekim, Kapadokya, İÜ Florence Nightingale Hemşirelik Yüksek Okulu Sempozyumu, “Türk Yükseköğretim Sistemi”.

 

2008 16 Ekim, İstanbul, TASAM Sempozyumu, “2023 Vizyonu ve Türk Eğitim Sistemi”

 

2008 01 Mart, Ankara, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Dekanlar Toplantısı, “Türk Eğitim Sistemi: Müfredatlar”

 

2008 08 Şubat, Antalya, Türkiye Özel Okullar Birliği Sempozyumu, “Ortaöğretim” konulu açılış konuşması

 

2007 26 Ocak, İstanbul’da TÖDER Eğitim Sempozyumu, “Küreselleşme ve Eğitim”.

 

2007 10 Nisan, İstanbul,TEVDAK II. Ulusal Eğitim Sempozyumu. “Ortaöğretim Kurumları ve Yüksek Öğretim Kurumları Giriş Sınavı”

 

2006 13 Kasım, Ankara’da 17. Milli Eğitim Şurası Açılış Konuşması (TTK Başkanı Olarak)

 

2006 5 Mart, Ankara, “Çağdaş Eğitim Yöneticiliği” konulu konuşma. Katılımcılar: Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı, Genel Müdürler ve 80 İlin Milli Eğitim Müdürleri.

 

2006 20 Ocak, Antalya, Türkiye Özel Okullar Birliği Sempozyumu, “AB Vizyonu ve Türkiye’de Eğitim”.

 

2005 17 Nisan, İstanbul: Beşiktaş Belediyesi. Köy Enstitüleri Geliştirme Derneği. Küreselleşme ve Eğitim konulu panel: İrfan Erdoğan, Zeki Saruhan, Alparslan Işıklı

 

2004 16 Mart, Milli Eğitim Müdürlüğü. Çapa Öğretmen Okulu, Panel “21 Yüzyılda Eğitim ve Öğretmen”. Prof. Dr. Muhsin Hesapçıoğlu, Prof. Dr. Cemil Öztürk, Doç. Dr. İrfan Erdoğan.

 

2003 2 Mart, Kabataş Erkek Lisesi, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Tevhid-i Tedrisattan Avrupa Birliği’ne Eğitimde Çağdaşlaşma Sempozyumu, “Avrupa Birliği Eğitim Sistemleri”.

 

2003, 6 Şubat, “Avrupa Birliğine Giriş Sürecinde Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi ve Eğitimde Kalite” Değerlendirme Oturumu: Dr. Yük. Müh. Rüstem Eyüboğlu, Prof. Dr. Cem Alptekin, Doç. Dr. İrfan Erdoğan.

 

2002, 14 Şubat, Özel Okullar ve Eğitimde Kalite Sempozyumu, Değerlendirme Oturumu: Rüstem Eyüboğlu, İbrahim Arıkan, Prof. Dr. Ahmet Kuzucu, Doç. Dr. İrfan ERDOĞAN.

 

2001 17 Nisan, İstanbul, Ölümünün 40. Yılında Hasan Ali Yücel ve Eğitim Sempozyumu, “Hasan Ali Yücel ve Bugünkü Eğitim Sistemi”.

 

2001 19-22 Eylül, Nevşehir, İstanbul Üniversitesi ve Uluslararası Hemşireler Birliği, Hemşirelik Eğitimi Kongresi, “Sürekli Eğitim”.

 

1997 Kasım 8-9 Ankara, Liberal Düşünce Topluluğu ve Friedrich Naumann VakfıEğitim Konulu Sempozyum, “Eğitimin Yapısal ve İdari Sorunları”.

      

1997 Anadolu Üniversitesi, IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, "İnsan Kaynakları Yönetimi: Yurtdışında Öğrenim Gören Araştırma Görevlileri Üzerine Bir Araştırma".


 

Üniversite Dışı Deneyim


 

24.11.2012

Yüksek İstişare Kurulu Üyeliği

 Türkiye Özel Okullar Derneği Yüksek İstişare Kurulu Üyeliği, (Sivil Toplum Kuruluşu)

 

08.04.2012

Başkan

Oyun Yaşam ve Eğitim Derneği, (Sivil Toplum Kuruluşu)

 

12.05.2006-21.02.2008

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı

 

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Başkan, (Kamu)

 

12.05.2006-17.02.2008

Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kurulu Üyeliği

 

BAŞBAKANLIK, (Kamu)

01.11.1998

Kurucu Üye

Balkan Society for Pedagogy and Education (BASAPED), (Sivil Toplum Kuruluşu)

 

Projelerde Görevler


 

Covid19 Pandemi Döneminde Çocukların Teknoloji Kullanımına Yönelik Destek Programı Geliştirilmesi ve Programın Ebeveyn Farkındalığına Etkisinin Araştırılması, Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Yürütücü: Duygu Mutlu Bayraktar, Araştırmacı:Gamze İnan Kaya, Araştırmacı:Metin Kocatürk, Araştırmacı:İdris Kaya, Araştırmacı:Ahmet Çekiç, Danışman:İrfan Erdoğan, 02/06/2020 - 26/06/2021 (Ulusal)

 

Eğitim Yöneticisi Yetiştiren Programların İncelenmesi- Finlandiya-Fransa (2010-2011), İ.Ü. BAP Destekli Proje, Erdoğan, İ., Meşeci, F., ve Çifçili, V.

 

Aile Merkezlerinin İncelenmesi-Berlin-Almanya (11-16 Aralık 2010), İ.Ü. BAP Destekli Proje.  Yıldız, S. A., Erdoğan, İ., Ergin, T., ve Ergin, H. Proje No: 7343

 

Patent ve Tesciller


 

Modern İçtimai Mektep Sistemi (MİM-SİS), Tescil Eser, 2022

 

 

Ödül, Teşekkür, Takdir


 

Milli Eğitim Bakanlığı, 17. Milli Eğitim Şurası Düzenleme ve Organizasyon Çalışmaları için Takdir Belgesi, 2006.

 

Milli Eğitim Bakanlığı, 17. Milli Eğitim Şurası Komisyon Çalışmalarına Katılım için Teşekkür Belgesi, 2006.

 

İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü, Eğitim Öğretime Katkı Teşekkür Belgesi, 2004.

 

Milliyet Gazetesi, Örsan Öymen Ödülleri, Türkiye’nin Sorunları Dalında İkincilik Ödülü, 1995

 

Güncellenme, Ağustos 2023 

 

Buradasınız: Anasayfa ÖZGEÇMİŞ